fall mood

I'm working too much on too many projects these days, and I'm way behind with my own projects, including my next online magazine. And I learned yesterday that a very sweet person has died, and there's another one who's very sick right now. I know that this is how life is, but it's sad anyway. The pictures I took very early yesterday fit perfectly ...
_____
Ich arbeite zur Zeit zu viel an zu vielen Projekten, und ich bin mit meinen eigenen weit hinterher, einschließlich meines nächsten Online-Magazins. Gestern habe ich erfahren, dass jemand sehr Nettes gestorben ist, und jemand anderem geht es gerade sehr schlecht. Ich weiß, das gehört alles zum Leben, aber es ist trotzdem traurig. Diese Bilder, die ich gestern sehr früh morgens gemacht haben, passen da perfekt ...




Pin It!

1 Kommentare:

Anonym | 26. Oktober 2012 um 14:36

So sorry to hear about your loss...thinking of you!

Kommentar veröffentlichen

I'd love to hear from you - Eure Kommentare sind das Schönste am Bloggen ...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...